Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Głusk

Rynek 1, 20-388 Dominów

 

Stanowisko ds. kadr i płac

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Głusk

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i płac

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. wykształcenie wyższe,
  5. co najmniej 16-miesięczny staż pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych,
  6. znajomość przepisów niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku m.in.
    1. ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. ustawy o samorządzie,
    3. ustawy Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    4. ustawy Kodeks Pracy,
    5. rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    6. ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    7. ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
    8. ustawy o pracowniczych planach kapitałowych,
    9. ustawy o podatku dochodowym,
    10. innych aktów prawnych potrzebnych do realizacji powierzonych zadań.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej,
  2. znajomość programu dziedzinowego jProbit w zakresie kadr i płac oraz Płatnik,
  3. samodzielność, zaangażowanie,
  4. odpowiedzialność i sumienność.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych w ramach powierzonego stanowiska, w szczególności kodeksu pracy, aktów około kodeksowych, przepisów związanych z ubezpieczeniem społecznymi oraz podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
  2. prowadzenie ewidencji szkoleń BHP pracowników oraz wymaganych badań lekarskich,
  3. prowadzenie spraw kadrowych, m.in. sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, dokumentacji płacowej, wystawianie zaświadczeń o wysokości uzyskanych wynagrodzeń, skierowań na badania lekarskie pracowników,
  4. współpraca z osobą odpowiedzialną za sprawy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  5. współprowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych,
  6. naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników, a także rozliczeń z tytułu zawartych umów cywilno-prawnych,
  7. sporządzanie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań dotyczących spraw kadrowych i płacowych, w tym statystycznych GUS,
  8. prowadzenie spraw rozliczeniowych z ZUS dotyczących pracowników, zleceniobiorców oraz świadczeniobiorców, a w szczególności:
    1. sporządzenie deklaracji rozliczeniowych w terminach ustalonych przez ZUS,
    2. zgłaszanie i wyrejestrowywanie osób z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych za pomocą programu Płatnik,
  9. prowadzenie spraw rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym, m.in. naliczanie podatku od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz prowadzenie w tym zakresie odpowiedniej dokumentacji i sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,
  10. przygotowywanie i rozliczanie umów dotyczących ryczałtów samochodowych,
  11. wykonywanie zadań bieżących wspomagających pracę Głównego Księgowego,
  12. współpraca z innymi działami Ośrodka,
  13. współpraca z instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
  14. podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  15. rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków i zadań,
  16. wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika i Głównego Księgowego.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
    3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
    4. inne dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy,
    5. podpisane pisemne oświadczenie: o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego, za popełnione umyślnie przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne,
    6. podpisane pisemne oświadczenie dotyczące obywatelstwa polskiego,
    7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego oraz zapoznaniu się z informacją na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679. W przypadku przekazania danych wykraczających poza zakres przewidziany w Kodeksie Karnym prosimy o złożenie dodatkowej zgody na ich przetwarzanie,
    8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnień wynikających z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530),
    9. inne (np. dokumenty świadczące o spełnieniu wymagań niezbędnych np. kopie świadectw pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych np. kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach).

 

W załączeniu druki oświadczeń do wykorzystania.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
    1. w zamkniętej kopercie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektowa ds. kadr i płac”
    2. w formie elektronicznej na skrzynkę podawczą ePUAP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Głusk,
    3. dokumenty aplikowane drogą elektroniczną powinny zostać uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub profilem zaufanym ePUAP, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne,
    4. w terminie do 01.08.2024 do godz. 15.15 

 

Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy o pracę z wybranym kandydatem.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. Wymiar czasu pracy – pełny etat,
    2. Wynagrodzenie – zgodne z rozporządzeniem i regulaminem Wynagradzania w GOPS Głusk
    3. miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Głusk ul. Rynek 1, 20-388 Dominów,
    4. stanowisko wyposażone w komputer i inne urządzenia teleinformatyczne,
    5. możliwość podnoszenia kwalifikacji.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Głusk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi 0 %.

 

  1. Opis postępowania rekrutacyjnego:

Nabór przeprowadzony będzie w 2 etapach:

  1. ETAP – weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,
  2. ETAP – test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Głusk ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

 

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w sposób telefoniczny. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na BIP Ośrodka.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, cv, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

 

Kierownik zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania rekrutacyjnego bez uzasadnienia.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 81 74 88 942 – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Głusk Agnieszka Bolibok.

 

 

Załączniki:

Informacja o wynikach naboru

Utworzono dnia 14.08.2024, 14:55

lista kandydatow spełniająca wymogi formalne

Utworzono dnia 13.08.2024, 09:42

Informacje

Liczba wyświetleń: 178
Utworzono dnia: 22.07.2024

Historia publikacji

  • 14.08.2024 14:55, Katarzyna Przybylska
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach naboru
  • 13.08.2024 09:42, Katarzyna Przybylska
    Dodanie załącznika: lista kandydatow spełniająca wymogi formalne
  • 22.07.2024 09:53, Katarzyna Przybylska
    Edycja strony: Stanowisko ds. kadr i płac