INFORMACJE DLA INTERESANTÓW
INFORMACJE DLA INTERESANTÓW
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną oraz w trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników GOPS, przekazujemy informacje dotyczące obsługi interesantów w tut. Ośrodku. Tak jak dotychczas, obsługa klientów odbywa się w holu UG Głusk.
Sposób obsługi interesantów:
- Wypełnione wnioski, pisma i inne dokumenty w formie papierowej można wrzucać do urny znajdującej się w holu. W składanych dokumentach prosimy o podanie numeru telefonu . Prosimy, jeżeli to możliwe, o wykorzystywanie jak najczęściej tej formy przekazywania dokumentów.
- Każdy klient obsługiwany jest w holu pojedynczo, bez osób towarzyszących.
- Prosimy o przychodzenie z wypełnionymi już wnioskami/dokumentami, które można pobrać https://gopsglusk.pl – wnioski do pobrania.
- Przypominamy, że wiele spraw w Ośrodku można załatwić telefonicznie i mailowo, przez elektroniczną skrzynkę podawczą – ePUAP, system Emp@tia (wnioski o świadczenia rodzinne, wychowawcze, fundusz alimentacyjny) – wykaz numerów tel. znajduje się na stronie https://gopsglusk.pl w zakładce Pracownicy.
- Jeśli mają Państwo wątpliwości, w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszymi pracownikami, a dopiero w sytuacji wystąpienia konieczności, do osobistej wizyty w Ośrodku.
- W sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikiem, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i ustalenie godziny spotkania.