Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

W jaki sposób prawidłowo złożyć elektroniczny wniosek przez platformę ePUAP

Utworzono dnia 30.08.2022

 

  1. Wniosek wypełnić np. elektronicznie  (np. jako dokument WORD) lub wydrukować i wypełnić ręcznie, wykonać scan wniosku i zapisać jako jeden plik w formacie .pdf.
  2. Następnie wejść na stronę https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-doku ... is-zaufany
  3. Podpisać plik .pdf zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się na podanej stronie, a następnie tak podpisany plik zapisać np. pobrać na komputer i pulpicie (wniosek jest prawidłowo podpisany, jeśli pojawi się na nim znacznik Podpis zaufany z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej).
    • Zalogować się na ePUAP
    • Wybrać Pismo ogólne do urzędu
    • Załączyć do tego pisma podpisany podpisem zaufanym plik i wysłać.

Osoby, które wysłały wniosek bez prawidłowego podpisu elektronicznego zobowiązane są do złozenia prawidłowego podpisu.

Biuletyn Informacji Publicznej

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny obchodzą

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 95

W poprzednim tygodniu: 134

W tym miesiącu: 499

W poprzednim miesiącu: 1019

Wszystkich: 20218